Müge Şenel

9 Ekim 2016 Pazar

Matem-12

"ben üzgündüm,
ama onlara yorgunum dedim."

küçük prens


unutan iyileşir demişlerdi,
boğazımdaki hırıltı geçmiyor.
sıcaklık boğucu, yağmur geliyor...
bazı mektuplar göründüğünden uzun,
ve kısa bazı yolculuklar.
insanlar aşık oluyorlar,
ve ben hayretle izliyorum.
hüzünlendim bugün
attığım her adımda,
kuşların benden kaçmasına göz yumarak...
meşe ağaçlarından medet umuyorum
yazın guguk kuşlarına,
kışın cırcır böceklerine hasret...
sonunu önceden biliyorsan,
sonlandığında üzülmeye hakkın yokmuş
affeden rahat uyur demişlerdi,
gözüme uyku girmiyor.
korkudan bahsediyorlar,
ve ben hissizleşiyorum.
her yalnız kalışımda,
düşünüyorum yorulmayı göze alarak...
yoğruluyorum, yoruluyorum
ruhum safi duygulara
varlığım aşka hasret...
bazı kalpler göründüğünden hafif,
ve ağır bazı kelimeler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder