Müge Şenel

27 Aralık 2015 Pazar

Erken varmışım geç kalmaya...

Erken varmışım geç kalmaya...

Aşka erken, sana geç...

Erkenden kurduğum hayallere geç bırakılmış gerçeklerim var benim!

Geç saatlere kadar uyuyamadığım gecelerin sabahlarında erkenden uyanmakmış kaderim...

     Oysa bütün geç kalmışlıklarımı toplayıp çıkmıştım yola... Pişmanlıklarımı keşkelerimle barıştırmıştım. Koşar adımlarla geldim, hoş geldin demeyecek misin? Yüzünü esirgeme benden... Sakın sırtını dönme bana. Bakışlarını kaçırma! Bir daha geç kalamam. Aynı yolu yürüyüp geri dönemem... Tahammülüm yok sabretmeye... Sonuna geldikten sonra tekrar başa saramam bu filmi! Bu filmde çok fazla dram var. Çok fazla acı. Ben aşk istiyorum, bana kalbini veremez misin? Doğru kişi yanlış zaman deme! Aşk zamanın ötesine geçerse aşktır! Zamanlamanın kısıtlamasına, zorbalığına ve acımasızlığına boyun eğmemi bekleme benden... Aşka erken tutulursak, tutunursak birbirimize, meydan okuruz zamana!

     Erken varmışım geç kalmaya... Aşka dünden hazırım, sana son anda yetişmeyi umuyorum. Hayallerime gerçeklik katmak, düşünmeden saatlerce uyumak istiyorum. Hala biraz vaktimiz var. Hadi biz olup gidelim buralardan! Ardımıza bakmayalım n'olur... Hüzünlü anılar var geçmişte... Acı deneyimler, sınanmış sabırlar, zorlanmış kabiliyetler, gizlenmiş duygular var... Geleceğimizin temelleri onlar! Bilerek çıkıyorum yola... Bilmek ne kadar güzel bir bilsen! Her biri rehber olacak bize... Sayelerinde bilgeliği ve cesareti bularak aşacağız tüm güçlükleri...

     Tut elimi, sarıl bana, bağrına bas beni... Şefkatle, sevgiyle okşa saçlarımı... Son anda yetiştim sana! Masumiyetime haince saldırılar düzenleyen basiretsiz düşmanlarım var benim! Zaafımın omuzlarıma bindirdiği yükü taşımakmış kaderim... Yüreğim, ah benim narin yüreğim... Saf niyete, naifliğe, dürüstlüğe aç yüreğim! Kötülüğe tokum artık! Ben huzur istiyorum, bana maneviyat veremez misin? Yeterince kanat çırparsak yükseliriz. Ben hazırım yüklerimi bırakmaya... Hafifleyerek uçarız, uzaklaşırız harap olmuş ruhlardan!

   Erken varmışım geç kalmanın farkına! Keşkenin ne demek olduğunu unutmaya gidiyorum. Vicdanım rahat, kalbim kendinden emin... Biliyorum... Bilmek düşüncelerimi yatıştırıyor. Bu filmin bir sonu yok... Nihayete ermek için erken. Geç kalmak yasak bize! Eş ruhum gel benimle geleceğe... Sevmeye, keşfetmeye, kendi küçük cennetimize...


♫ ♪ Ludovico Einaudi - Indaco






2 yorum: